Yeah, I know your hands will clap.

Nu har jag dragit en repa på stan, städat och snyftat lite p.g.a. Christian the Lion. Vad resten av dagen håller i sin famn vet jag inte riktigt. Apan ska laga mat till mig när han kommer hem, och så ska jag nog försöka få mig lite motion på ett eller annat sätt. Just nu lyssnar jag på min husgud. Iallafall för tillfället. Lykke Li is the shit. Tjusigaste videon bjuder hon även på.

Lykke Li - I'm, Good, I'm Gone



"I'm working, I sweat, but it's all good
I'm breaking my back but it's all good
'Cause i know i'll get it back
Yeah, i know your hands will clap
And I'm working,
Yeah, i'm working
To make butter for my piece of bun

And if you say I'm not OK
We mus-t go
If you say there ain't no way that i could know
If you say i aim too high from down below
Well, say you're not 'cause when i'm gone
You'll be callin' but i won't be at the phone

And i'm hanging around 'till it's all done
You can't keep me back once i had some
No wasting time to get it right
And you will see what i'm about"

Kommentarer
Postat av: lisafisa

åh det där lejonet var då det sötaste nånsin!

2008-09-30 @ 17:50:02

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0