WILBUR



Ja, det var en utav årets glädjekickar tror jag. Wilbur är barnfilmen jag såg en miljon gånger när jag var liten, jag har inte sett den på säkert över tio år men jag kommer fortfarande ihåg så gott som hela filmen!
Jag har känt en stor tomhet sen den där dagen när min älskade systerson lyckades spela över filmen med tre timmars nyhetsmorgon. Jag har förlåtit honom, men jag har aldrig riktigt kunnat gå vidare. Förrän nu.
Till saken hör att en snabb sökning på en viss piratstrand gav mig jackpot och snart är vi återförenade igen.
Jag och Wilbur. Forever. frågan är om Apan har spelat ut sin roll nu?

Tydligen finns det en filmatisering av den också.

Etta på Linneas önskelista jul 2008.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0