Varför?

God kväll, god kväll!

Har kommit hem från Hunnebostrand nu där jag och Apan varit och kikat mamma och pappas nya hus och mitt fina rum! Tog en hel del bilder på spektaklet dessutom, men det är inget jag orkar fixa med ikväll.

I övrigt har det varit en lugn dag, som vanligt. Jag har ringt jobbet och ska nästa vecka gå intro i en ny grupp. Och så har jag städat. Av någon anledning är det någon som kommer hem till oss och stökar till det varje natt när vi sover så att här behöver städas varje dag. Väldigt ofint sätt tycker jag.
Vem du än är som kommer hit och stökar till det, LÄGG AV!

Imorgon ska jag jobba kväll så innan dess är det bara slspperi och Project Runway som står på schemat.

Nu närmast är det kvällsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0