Huset.

Resten av huset är ju också fint, nästan lika fint som mitt rum.
Nej. Skämt åsido. Det är skitfint.
Hoppas det går att ana på mina lite sådäriga bilder.


Här är entren, den svarta dörren man skymtar där i mitten. Bortom kakelugnen in till höger finns kök och åt vänster ett stort "allrum". Den vita dörren är dörren till gästtoalett och fortsätter man åt höger kommer man till mitt rum, gästrum och pappas arbetsrum.


Här ser man in i allrummet och också ut på baksidan där poolen ska ligga så småningom.


Och här är köket. genom dörren till höger kommer man in när man går in genom vardagsentren, där finns också tvättstuga.

Det var de bilderna jag tyckte var bra nog att lägga upp. Nästa gång ska jag försöka få lite bättre bilder. Dessa ser rätt kalla ut då de är tagna på sent eftermiddaggen och det enbart är ljus utifrån. Men men. Man får ju ett hum iaf!

Nu ska jag förbereda mig för att jobba kväll och ta mig något att äta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0