You need to be nicer.

Idag är det lite sådär. Jag känner mig lite vemodig. Är ingen idé att ge sig på några förklaringar. Men är väl lite trött på mig själv på nåt sätt. Att jag inte tycker om mig själv så mycket som jag borde. Jag vet inte varför det ska vara svårt. Det är konstigt att det ska behöva vara det. Men jag jobbar på det iaf och jag vet med all säkerhet att detta problem är jag långt ifrån ensam om att ha. Och det är också konstigt. Varför ska det vara svårt att tycka om den man själv är till 110%? Jag är som sagt var inte missnöjd med mig själv, tvärtom, men jag känner att jag inte är så stolt och nöjd över mig själv som jag faktiskt borde vara. Jag är ju faktiskt one of a kind och en j*vligt bra sådan.
Så lite... kanske inte just deppigt, mer eftertänksamt idag, men kommer ju vara värt det när jag funderat klart på det här.
En stärkande promenad i fint väder kommer att göra susen.

The Cardigans - I Need Some Fine Wine And You, You Need To Be Nicer



"It's the good times that we share
and the bad times that we'll have
It's the good times
and the bad times that we had

So I need some fine wine and you, you need to be nicer
For the good times
and the bad times we know will come
"

Tillägnad mig och min hjärna.
I need some fine wine och hjärnan, you need to be nicer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0