Päsingmode aktiverat.

Hej!
Jag har fått ett liv! Eller njaa... Men jag har fått nåt att göra i mitt liv, nämligen jobb!
Äntligen verkar det som att det blivit lite fart på min karriär. Inom hemtjänsten.
Men shit the same det är ju kanon.
Så att ja... det jag gjort det senaste dagarna är att jobba. Och jag ska jobba idag. Och fredag till söndag.

Övrig tid går jag mest runt här hemma utan underkläder och päser. Päsa är ungeför som att jäsa, det tar lite längre tid bara och det händer i en säng, inte i en plastbunke. Nu ska jag dock päsa på träpallen framför datorn en stund.


Kommentarer
Postat av: Din far.

Längtar såååå efter "pässtadiet"! Tror att det infinner sig i slutet av november. Då är nog allt "flyttande" klart och man kan slå sig till ro.



Skulle säkert fungera även i en plastbunke - bara det blir päs!



Kram! Pappa.

2008-09-23 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0