God Morgon.

God Morgon. Idag är jag uppe med tuppen (05.56 för att vara exakt).
Kanske är det för att jag faktiskt har lite saker att klara av idag? Då måste man ju vara ute tid!
Idag ska jag:

* Kolla upp frakten och hur jag ska skicka den lila kappan jag sålt.
* Pallra mig iväg till Arbetsförmedlingen.
* (NY!) Ut och jogga.

En helt ny punkt på min att-göra-lista som ni ser. En motionspunkt. Det var väl på tiden kan man tycka.

För övrigt så har jag funderat ett tag på hur min blogg kan tänkas se ut i andra webbläsare. Själv använder jag, och rekommenderar STARKT, Firefox. Men hur det ser ut i Explorere har jag ingen aning om. Så om nåt ser lite weird ut så får ni gärna slänga iväg en kommentar om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0