Att göra eller inte göra, det är frågan.

God Morgon.
Härom dagen satt jag och fnissade åt en bloggare som skrev att hon satt och bockade av sin "att-göra-lista" för dagen. Fniss fniss vad fånigt tänkte jag och mest därför la jag upp min antagligen något kortare "att-göra-lista". Men, nu när jag tänkt lite så kan nog detta vara ganska bra för mig. Det kan nog vara precis vad jag behöver. En lista med alla saker jag bör göra. Så publicerar jag den här också så att jag kan skämmas riktigt mycket när jag inte göra alla små fjuttgrejer som står på den. Ett sätt att hjälpa mig själv att ta tag i saker lite mer omgående helt enkelt.
Såhär ser den ut för tillfället.

* Kolla upp frakten och hur jag ska skicka den lila kappan jag sålt.
* Skicka kappan.
* Pallra mig iväg till Arbetsförmedlingen.
* Söka åtminstone 3 jobb.
* (NY!) Ut och jogga. Torsdag, Lördag, Måndag, Onsdag, Fredag.
* Städa (viktigast är badrummet).


Ganska så kort just nu. Kommer inte på så mycket mer.
Men som ni ser har jag fått lite saker gjort! Jag har t.ex. varit ute och joggat! Hurray för mig. Gjorde det igår och nu är mitt mål att göra det varannan dag i en vecka, så får vi se sen hur det känns. Ja, kommer förhoppningsvis komma på lite fler saker eftersom.. Jag vet inte riktigt hur lång giltighetstid saker på listan har. Men allt från en dag till en vecka kanske?
Är dom inte gjorda efter det, då ska här skämmas.

Angående min jobbsituation tänker jag såhär för tillfället:
Har jobb på Ryttaren, men där blir inte mycket tider över till mig. Kan gå intro i en annan grupp i en annan del av stan. Avvaktar med detta för att se om jag kaaanske möjligen kan hitta ett annat jobb först eftersom jag allra helst vill ha en fast inkomst. Gör jag inte det blir det intro i den andra gruppen också och då hoppas jag på många tider! Får jag inte det då heller så blir det till att jobba i ytterliggare en grupp osv.

Jaja. Nu slutar jag yra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0