Trixa och fixa med hemmagjorda finter.

Päs päs pääääs. Färdigjobbad för idag. Att gå hem kvart i två är lyx. Då stöter man dessutom på alla som börjar två och jobbar till tio. Mohaha. Då har jag så himla mycket roligare saker för mig.
Men idag har det varit jättetrevligt på jobbet, det brukar det oftast vara. Lite varierande beroende på vem man jobbar med såklart. Idag var det kalasnajs.

Förutom en sak. Mobilj*veln.
Den funkar inte och jag vill bara kasta den i väggen. Jag blir MYCKET sällan arg. det som gör mig arg är oftast tekniska prylar, och då vill jag bara kasta dem omkring mig. Datorn känner jag verkligen för att ge en rak höger rakt in i jäkla hårddisken om den krånglar. Mobilen har jag fått lägga undan helt för jag är rädd att jag kommer slänga den in i väggen om den låser sig en gång till när jag försöker sätta på den. Anger Management kanske skulle vara något jag behöver just när det gäller detta för jag blir heltokig.
Så nu måste fixa och trixa och dona med min mobil. Det enda jag vill är att ha en annan, ny mobil. Jag älskade min mobil innerligt. Men det var innan jag köpt den.
Det var dom där satans årstiderna som lockade mig.
Men för guds skull, en mobil ska inte ha årstider! En mobil ska fungera!

Nu känner jag mest för att shoppa loss på Happy Socks.


Soon my darlings... Soon I will sweat you down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0