Teknikens under.

Håhå jaja.
Tänk vad störd man kan känna sig av att ens internet inte vill fungera. Man känner inte hur internetskadad man är förrän det inte fungerar. I förmiddags sprang jag här som en skollad get var tionde minut och klickade desperat. Funkar det nu? Nähä. Funkar det nu då? Men nu, nu funker det nog. Nej. Men nu, nu MÅSTE det funka. Neeeeeej.
 Men nu funkar det. Och nu borde jag snart ligga i sängen. Jag börjar 06.45 imorgon. Men äsh. Apan har rymt och jag vet inte var. Min mobil går inte att sätta på, den bara låser sig (och jag vill ta till ordet hata, jag hatar min mobil. Just nu).
Så jag borde nog gå och lägga mig. Kissa och gå och lägga mig. Som tanterna på jobbet.

Men jag känner mig väldigt pigg faktiskt. Och glad. Och det är inte fy skam klockan elva en fredag kväll.

Kommentarer
Postat av: Din far.

Hej, du!



På tal om Internetberoende så kan jag meddela att vi nu är utan kontakt med nätet via datorn i 6 VECKOR!!!!! Det är vad Telia vill ha på sig för att flytta över ett telefonnummer från en adress i Hunneb till en annan i Hunnebo!!!??



Vad gör man????



Ingen tlefon och inget nät!!!! Blir galen!!!



Så nu får du ringa på våra mobiler!



Puss och kram!

2008-09-28 @ 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0