Ta de lungt.

Aj caramba vilken dag jag hade igår. Min hjärna kokade nästan över lite gran. Först IKEA, som såklart var jättekul, men det tär ju lite på mitt kontor där uppe. Sen blev man inringd och fick jobba kvällen. Stundtals när jag sprang omkring, omringad av blöjor och katetrar, så bubblade det lite i mitt huvud. Men det var inget jag inte kunde kontrollera, och när jag gick zombiegången hem sen så kändes det rätt skönt att jag kämpat väl och tjänat in lite cash.

Idag är jag dock ledig! Och Mattie är också ledig så det bli nog nåt slags partaj för oss. Ja, fram till klockan 15.00. iaf för sen skulle Mattie på ett party som jag inte var bjuden på.. Pojkvänsparty..
En sväng på stan ska vi ju iaf hinna med, jag behöver nya hörlurar till iPoden. Har visst misshandlat mina till döds.
Jag har för mycket bas helt enkelt. Jag är helt basgalen. Älskar att lyssna på musik med riktigt mycket bas. Ja, och då menar jag inte att jag älskar technodunkadunka, utan det ska vara min musik, fast med fet bas. Jääh.

Nu är det chillax en stund.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0