Nu får det vara bra.

Jag sitter förövrigt och tänker på hur duktig jag var på att skriva förr i tiden, speciellt på gymnasiet. Jag måste skärpa mig. Jag är för lat, jag bara sitter och ordbajsar massa onödiga ord som låter någorlunda bra tillsammans. Usch va dåligt.
Förr skrev jag ärligt, det som ploppade upp nu sitter jag här och skriver att nu gör jag si, nu gör jag så.
Intresseklubben antecknar. Nej.
KOM IGEN LINNEA! Varför är du så lam?

Jag ska verkligen försöka bättra mig, för här väller det ut alldeles för många ihåliga, opersonliga meningar.
Inget mer förstoppat, dags att laxera hjärnan och fingrarna (har ingen aning om man kan säga "laxera" men den Linnea som är duktig på att skriva hittade på många nya bra ord och blev inte begränsad av vårat fattiga språk).
Jag kommer tillbaka, förr eller senare, när jag är redo för lite mer än ord av ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0