Mitt Fina Rum.

Ja, igår var jag hemma och kikade på det nya huset och mitt fina rum. Tog lite bilder, men är lite nybörjare på systemkamera så tyvärr blev de lite skakiga.


Först bilderna tagna från dörren. Före och efter.
Sängen ska stå i mitten av väggen till höger, så det blir lite mer känsla av en dubbelsäng var min tanke.


Och bilderna tagna från fönsterväggen.
Till höger om dörren här så ska garderoben husera.

Jag tycker det blir så hejdundrande fint och jag är så nöjd över mit tapetval, finare kunde det inte bli!!
Nu ska alla möbler och fina saker in också och nästa gång kan jag nog ta bättre bilder när det är lite bättre belysning.
Skitkul!
Tog bilder på övriga huset, men de trixar jag med lite senare.
Nu är det frukost som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0