Man vill ju ha rent mjöl.

God Morgon.
Så visade det sig att det var ett klokt beslut att säga upp sig från Oslo ändå.
Det var ju lite svårt och krångligt att veta hur det funkade med alla papper och skattekort hit och dit i början, men man litade ju på att vår chef hade koll på det. Men nu verkar det som att chefen inte enbart hade/har rent mjöl i påsen. Går inte in på några detaljer här, men nu kommer iaf en utav mina svenska vänner hem igen.
Och det tycker ju jag ska bli himla kul och bra! Då kan vi typ luncha och sånadär viktiga saker.

Så då ska vi båda två finna oss nya jobb här i Sverige. Jag har, efter att ha funderat lite, bestämt mig för att hitta ett nytt jobb. Jag gillar inte riktigt det här med att vara timvikarie. Jag vill ha en fast inkomst, veta hur mycket jag får i lön i slutet av månaden osv. Jag kommer antagligen ha kvar Ryttaren som ett extraknäck, men jag kan inte få hela min inkomst därifrån, det går aldrig. Så nu är det arbetsförmedlingen nästa, och det känns faktiskt riktigt kul!
Hoppas de har något kul att komma med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0