Illa, jag mår illa.

Morrn morrn.
Har varit en jobbig natt. Låg vaken i någon timma och mådde så infernaliskt illa!!
Det hela blir ju inte bättre av att jag verkligen HATAR att spy över allt annat. Så när jag mår illa lägger jag mig spikrak och stel som en pinne med läpparna hårt ihoppressade och ger mig f*n på att inte spy. Jag har inte varit magsjuk på över tio år så tusan heller att jag ska bli det nu ligger jag och tänker som en envis liten unge.
Men det brukar hjälpa, till slut släpper det och jag kan sakta slappna av i käken och börja andas genom munnen igen.
Så även inatt. Victory is miiine!

Idag ska jag ringa viktiga samtal för nu har jag bestämt mig att jag får väl fortsätta i hemtjänsten ett tag till. Jag tycker faktiskt det är rätt kul och jag gillar gamlingarna. Så jepp. Det får bli så. Så nu ska jag gå intro i en grupp till och förhoppningsvis får jag att göra då.

Imorgon tänkte jag och Apan komma hem till mamma och pappa och kolla på nya huset!
Monketboy slutar vid halv tre så vi kommer efter det om ni är hemma då?
Annars kommer vi en annan dag.

Nu ska jag kolla på finalen av Britain's Next Top Model. Så himla sorgligt. Har verkligen gillat den här säsongen men nu är den sluuut. Snyft. Har blivit tipsad om Project Runway också. Så det får väl bli nästa för nu har jag sett alla säsonger av alla Top Model som går att ladda ner. Respect.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0