Fredagskrydda.

Goder kväll.
Så har dagen gått igen, men idag med lite extra krydda i form av fredagsstämmning.
Ikväll kommer några vänner på besök. Niclas bl.a. som har stått ut med mig och Apan hela sommaren, men nu far han tillbaka till USA och pluggar igen. Så ikväll blir det någon slags avskedstillställning.

Under dagen har jag fått städat iaf. Inte allt men köket och badrummet. De rummen som blir grisigast. Iaf i det här hemmet.
Salongen (vi kallar vårat vardagsrum så) kommer varra som stökigast efter helgen, så då städar vi där.

Jaja. Nu ska jag surfa på internet medans Apan surfar på asfalt.

* Kolla upp frakten och hur jag ska skicka den lila kappan jag sålt.
* Skicka kappan.
* Pallra mig iväg till Arbetsförmedlingen.
* Söka åtminstone 3 jobb.
* (NY!) Ut och jogga. Torsdag, Lördag, Måndag, Onsdag, Fredag.
* Städa (viktigast är badrummet).

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hejsan!

Sitter i husvagnen och myser! Har varit och tittat på nya huset, oj va fint!

Skall plocka ihop våran sommarstuga för detta året..längtar sedan till nästa!

Ha det bäst!

Kram

2008-09-12 @ 20:40:01

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0