Fixat!

* Kolla upp frakten och hur jag ska skicka den lila kappan jag sålt.
* Pallra mig iväg till Arbetsförmedlingen.
* (NY!) Ut och jogga.

Sådär. En sak avklarad. Gick smärtfritt och på cirkus en timma. Känner mig nöjd. Får vi se om detta hjälper mig något. Ärligt talat vet jag inte. Nu efteråt så känner jag nog att det här är nog något jag får fixa själv. Arbetsförmedlingen kommer ju inte bara ge mig jobbet jag vill ha, såklart. Frågan är om de "ger" mig något alls. Njääe. Vill jag ha det så får jag gå ut och ta det själv helt enkelt. Men som sagt, känns bra att ha varit där och hört sig för (och fått lite beröm för sina fina betyg *stolt*). Ska tillbaka 7 Oktober för ett handläggarmöte (Låter lite religöst, någon som vet? Någon som varit på något? Ska jag bli frälst till sist tro?).

Jaja. Nu ska jag avklara den översta punkten också.
Den sista punkten? Nääe. Nu förstår jag inte vad du pratar om. Det regnar ju ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0