Det vattnas...

Ssnaark. Igår var det fest. Matilda och jag med varsin flaska vin, det blir alltid bra. Igår blev det uppladdning här hemma och sedan blev det GG. Träffade lite trevligt folk, t.ex. min nya arbetskollega som är himla trevlig.
Idag är jag sådär trevlig. Fast det är inget som inte går att bota med en cola och nåt gott att äta. Har legat och namedroppat goda maträtter jag skulle kunna äta idag. Till slut blev det en lista. Apan lyssnade snällt på mitt svammel men nu har han flytt fältet.

Såhär löd iaf listan över Linneas Godaste Maträtter Just Nu:
1. En vegetarisk hamburgare med pommes frittes och ostdipp från MAX. Gott som en dröm.
2. Vegetarisk kebebtallrik med pommes frittes från Pingvin. Det blir det nog idag.
3. Vegetarisk kebabpizza från Pingvin.
4. ICA's mozzarella pizza.
5. En chevrépanini med den franska dressingen från Paddington. Mmm.
6. Hunnebosallad från Bella Gästis.
7. Svärmors mat.
8. Vegrulle från Pingvin.
9. En rulle från Pita.
10. Hemmalagade hamburgare.

En topp tio var det. Att jag inte är fet är ett under. Nej. Mirakel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0