Där det händer.

Halloj.
Back to reality. Ja, så känns det när jag går ut. Utanför lägenheten alltså. Det kanske inte låter så sunt men det är inte så illa som det låter heller. Det är bara det att man har byggt sig sitt lilla näste här hemma i lägenheten. Här finns massa mys att göra och vrår att krypa upp i och ha det skönt.
Men jag och Apan bestämde oss för att äta ute idag så vi tog en promenix ner till McDonald's för en slaffsig sallad. Då möter man ju en massa folk såklart... Och klockan sex en tisdag eftermiddag/kväll så är det bara alla pubertala, skrikiga fjortisar och den fulla mannen som spelar keyboard som är ute (det där med den fulla mannen stämmer verkligen, han är alltid ute! Hum. Och det är fjortisarna också. När ni åker genom Uddevalla och är sugen på att beskåda fjortisar är hetaste stället att hänga utanför McDonald's tydligen. Fråga mig inte varför. Där är de iaf, i stora hjordar). Och så vi då. Sen var det kallt och blåsigt också. Så det jag fann njutbart var väl den friska luften. Den ska man ju inte underskatta.
Och så är det skönt att vara mätt också.

Far, jag har hört av mig till hon som köpte kappan!
Du kan vara lugn. Jag fixar den där biffen!

Nu är Apan bollplank åt en kompis så då får jag roa mig bäst jag kan. Precis som jag gjort resten av dagen. Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0