Bacon Fejcon.

Jösses vad fort dagarna går. Vare sig man gör nåt eller inte så bara de svischar förbi. Jag tycker det är otäckt.
Som exempel så känns det inte alls som det var längesen jag och hela min familj satt samlade i en stuga i Sälen i julas. Nu är det ju snart jul igen. Hmm.

Likadant känns det som att jag nyss åt frukost, men tydligen så är det redan dags för middag igen. Jag säger då det.
Tog en sväng in på mataffären när jag var ute och kände på dagen och upptäckte att det nu finns vegetariskt bacon. Wow.
Såg inte så festligt ut men.. Idag blir det iaf Fejkcarbonara till middag. Jag hoppas det blir gott!


Kommentarer
Postat av: Din far och mor!

Javisst, snart är det ju jul igen och då samlas vi i vårt nya hus i Hunnebo. Slutbesiktning i morgon och sedan kan vi kanske börja flytta in i helgen.



Kan nog bli en riktigt mysig jul där tror vi!



Men nästa år funderar vi på Sälen igen.



Det var en riktig "höjdarjul" tyckte vi!



Puss och kram! Mor och Far.

2008-09-11 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0