En svår och jobbig grej.

Jag tänkte berätta något som tyngt mig en ganska lång tid och som jag inte riktigt har vetat hur jag ska säga. Nu känner jag dock att det inte håller längre jag måste komma ut med det här för att kunna gå vidare.
Jag och min kropp ska skiljas.
Jag har funderat på detta ett tag och den senaste veckan har droppen runnit över bägaren så att säga. Kärleken har väl helt enkelt tagit slut. Det finns ingen vardagsromantik ens och jag känner att vi inte längre kan göra varandra glada. Den senaste veckan har vi varit i några hetsiga disskusioner då jag bett min kropp friskna till med den vill inte lyssna på detta utan vi har valt att gå skilda vägar. Jag går vidare mot ett friskt liv med en frisk kropp, satsar på att kunna ta över kanske någon friidrottare alternativt någon supermodells kropp. Det är bara att höra av sig. Jag ligger här och väntar så länge.
Sjuk. Och jävlig.

Kommentarer
Postat av: Din far.

Hej du!



Hade det varit till någon hjälp hade jag gärna donerat min kropp till dig! Dessvärre tror jag det är ett nerköp.



Krya på dig och din kropp.



Kram!

2008-10-15 @ 19:33:18

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0