Jag är bra.

Jag antar att jag håller på att gå igenom någon slags förändring och jag har länge känt att det varit nödvändigt, men jag har skjutit på det. Ja, för att jag är lat då. Men nu känns det som att bollen är i rullning och jag känner mig redan som en bättre människa. För det är ju såklart mitt mål, att bli så bra jag kan, på alla sätt. Det är inte alla som känner det behovet och jag trodde absolut att jag var en utav dem. Men nu är jag så himla trött på att vara latmask så nu får det vara nog. När jag känner efter är jag jätteambitiös, jag har bara svårt för att ge det ett uttryck. Jag vet inte vilken kanal jag ska välja och detta har varit så frustrerande så jag har helt enkelt valt att hålla mina drömmar inne helt och hållet. På nåt sätt har också mitt självfötroende försvunnit då med. Nu när jag bestämt mig för att ta tag i detta, och komma ut här i bloggen så känns det redan bättre. Jag känner för första gången på väldigt länge att jag är jäkligt bra. Jag inte bara säger det, jag KÄNNER det. Och det är så härligt så det ger jag mig inte ens på att beskriva. Det är en lättnad.

Idag ska jag ha en ledig dag, ha det bra och fundera vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0