Taadaa.

Taaadaaa. Nu trodde ni nog att jag gått och avlidit. Men nejdå. Jag är frisk nu. Som en nötkärna (med lite snor på). Jag har flängt runt och haft det bra de senaste dagarna så bloggen har jag likosm inte riktigt tänkt på. Men nu känns det som att den gamla vanliga vardagen lägger sig till rätta igen.

Har premiärsovit mitt fina rum i fredags och det var najs. Som att sova i en gräddbakelse ungefär. Och på tal om gräddbakelse, idag ska jag fika med Carolina. Det ska också bli najs. Klockan tolv ska vi sammanstråla på Yerba.

För övrigt är allt bra som sagt. Jag har inte så mycket mer att förtälja om nu.
Baj baj.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Grattis till dig!!

Jag ligger............influensa sa doktorn....bara att vila.....7-10 dagar!!!! Jag DÖÖÖÖR!!!!

TACK för GOD present....den kom välpassligt kan man säga..

KRAM

2008-10-20 @ 12:08:02

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0