krax.

En förkylning, en trasig hals, 123 hostattacker, 2 liter snor, två ögoninflammationer och en lingonvecka senare. Halleluja att man håller på att ta sig levande ur den här pärsen. Jag är fortfarande rödögd och snorig och öm i halsen, men jag börjar se ljuset i tunnelns slut så att säga. Det var tamejtusan en rackare till seg förkylning detta. Jaja.

Jag är ganska så uttråkad skulle man kunna säga, Apan är också sjuk så det är inget actionladdat hem vi har för tillfället. Dagarna har sett ut typ såhär: vi väcks av mitt morgonkrax då nattens slem ska stötas upp, därefter är det frukost, något som jag egentligen inte behövde efter mitt morgonkrax. Efter det är det tillbaka till sängen och börja dagens sängmaraton. Först ser vi Rockos Moderna Liv, sen väljer vi något från kanal5's webb-tv, typ Boston Tea Party, sen kan även Outsiders stå på schemat. Sen är det dags för film, jag blir godissugen och äter glass eller godis. Sen är det film igen. Sen kanske Weeds. Sen somnar jag. Apan kollar på något mer och så börjar det om.
 Med andra ord är det snart dags att välja något ur Kanal5's webb-TV utbud. Undrar vad det blir idag? Eller ska jag bryta våra mönster och tvinga Apan att kolla ett "Make Me A Supermodel" med mig?

HumHum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0