Jag fick feeling.

I helgen har jag tuffat till mig lite och slagit till på ett par kängor. För gamla goda tiders skull som Mattie sa. Jag har töntat ner mig lite det senaste så jag tyckte att ett par kängor skulle sitta fint. Att de är snyggast i världen gör ju inte saken sämre heller. På Bianco spanade jag in snyggingarna och fick punga ut exakt 800 riksdaler för att snöra fast dem på min fot.
Damn jag är nöjd.



De är i vintageläder så därför blir det som en grå hinna på dem, men då tar man bara en trasa och polerar dem så blir de svarta igen. Det gråa är som ett skydd över dem. Här på bilden är de ganska mycket gråare än IRL, men still so fresh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0