glass glass glass, mums mums mums!

Jag tror att jag har svettats ut min sjukdom nu. Jag har nog svettats mer än en liter de senaste tre timmarna, och nu mår jag så himla mycket bättre! Det ska firas med glass och kanske någon tidning om det finns någon som faller fröken i smaken. Drar med mig Apan också. Eller ja, han ville inte låta mig gå ensam ifall jag skulle få "dåndimpen" på vägen dit. Sanningen är att det bara är han som brukar få dåndimpen... (för att göra en lång historia kort så reste sig Apan upp för fort en gång och svimmade ner i vårat vardagsrum. ganska rädd blev jag. men oj va roligt det var ändå, det gick ju bra!)
Men, dåndimpar bäst som dåndimpar sist!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hoppas vi ses på söndag!

KRAM och krya på dig!

2008-10-08 @ 19:35:14
Postat av: Linnea

Tack! Det gör vi syster, både jag och Apan kommer!

KRAM

2008-10-08 @ 21:16:02
URL: http://komigenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0