FREDAGSMYS!

Thank GOD it´s fredagsmysdax!
Efter en lugnare dag inom vården känns det som en peeeerfeeeekt fredag för just fredagsmys.
Vädret hjälper också till, tack vädret. Yeeeah, fredaaaagsmyyys!!

Jepp. Fredagsmys blir det idag. Det blir god mat, det blir fnall (alltså onyttigheter som typ snacks och godis), det blir film, det blir fredag, det blir mys! Fredagsmys!
Ojoj, nu får jag nog ta och sansa mig. Men det liksom kastade sig på mig, fredagsmyslusten.

Det är nog alla tokgamlingar som smittat av sig lite tokighet.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hejsan!

Här skall det oxå fredagsmysas i kvadrat!!

Hugo har bestämmt dagens meny:

TACOS!

Mums det blir gott och efter det en gigantisk godisskål fylld till bredden, och IDOL!!

Är väl hyffsat frisk nu,"bara" hostan kvar, men det tog över en vecka!!

Är det så här det skall vara efter att man fyllt 40??!!

Imorgon skall jag och ca:100 st tjejer scrappa så det glöder!! Det skall bli sååå kul! Hela dagen imorgon och hela söndag...kan det bli bättre??

Tror inte det!!

KRAM och mysa lugnt!!

2008-10-24 @ 17:42:15

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0