En kontrollerande drömmare.

Jag vet inte riktigt om jag är normal eller inte när det kommer till drömmar. Jag drömmer så galet galet och galet intensivt. Apan drömmer mardrömmar några gånger om året, jag kan drömma mardrömmar några gånger i veckan. Oftast handlar drömmarna om att jag blir jagad av någon/något. Fast den senaste tiden har jag kunnat styra min mardrömmar. När det blir läskigt så tänker jag inne i drömmen att det är en dröm och att det är jag som bestämmer. Så bestämmer jag att det som är läskigt i drömmen ska försvinna, så gör de det. Det är nästan mer scary än själva drömmen. Men väldigt skönt att känna att man har kontroll över något. Lite ironiskt bara att det är just drömmar... Hum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0