Christian Siriano <3

Jag har ju som sagt var nördat in på Project Runway och blivit en liten modenörd.
Bland det roligaste jag vet är att spana in olika kollektioner. Ja jösses.
Couldn't see that coming!

Anledningen till denna nya hobby är Christian Siriano. Jag ääääääälskar Christian Siriano. Han var vinnaren av Project Runway's fjärde säsong och han är grymmast i världen. 21 år gammal och så mycket talang så mina tånaglar krullar sig av avundsjuka. Jag önskar verkligen att jag kunde vara lika grym och FIERCE som han är på att designa. Helt otroligt.
Så en liten smygdröm jag har är att någon dag kanske kunna äga ett plagg som Christian ligger bakom. Han är verkligen någon att avundas för han är inte bara duktig, han har personlighet också. Överallt!
Fierce, fierce, fierce!
Här är hans kollektion som han vann med. Mmmmmm.



FIERCE

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Han var min favorit i Project Runway :) Fin blogg du har! Om du har bloggkoll så kanske vi kan lägga till varandras bloggar? :)

2008-10-07 @ 12:58:57
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Sarah Giercksky

har lagt till dig nu, så lägg till mig :)

2008-10-07 @ 13:32:18
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0