Svensk sommar. Probably the best summer in the world.

Nu mår man. Ojojoj. Vad man mår!
Härligaste vädret, finaste solen, solbränna och noll anledning till att ta med sig en extra tröja om man skulle frysa.
Har haft det så himla skönt de senaste dagarna i det finaste vädret. Solat och fikat, träffat vänner och gått långpromenader med Hund-Arvid. Idag har vi kollat på Sinclairs bal och alla, med några undantag såklart, var superfina. Blev lite avis, vill också gå på bal igen. Inte så ofta man får vara så fin.

Ikväll blir det nog nån sammanstrålning med vänner. Igen. Igår satt Andrea, Mattie och jag i Hasselbacken och pimplade vin. Vi pimplade bra. Idag blir det nog inte lika friskt pimplande, men. Känner för att piffa mig nu när jag sett alla tjusiga på balen. Så ja, mina planer för kvällen är väl att relaxa en stund, duscha piffa och sen gå ut och visa upp mig. Typ.

Imorgon ska jag på konfirmation. Det du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0