Soko.

Jag har hittat nytt band igen! Eller ja, snarare artist. Hon kallar sig för Soko och sjunger giftiga texter till sin Ukulele. Jag är såld. Jag gillar´t.

Soko - I Will Never Love You More



"Ohh this is sweet, I just wonder what it means

You say you love me more, than all the girls you have had before
Even more than music, even more than yourself
Even more than everything, but it's just a lie
So I will never love you more, than anything

I will never love you more than singing in the shower
I will never love you more than my Mac computer
I will never love you more than having a daughter
I will never love you more than peanut butter
"

Kommentarer
Postat av: linda

herregud vilken tjej! jag var tvungen att youtuba lite själv.. du har sålt mej med! hon måste vara sötast ever. tack för tipset ;)

Postat av: ftw

Ill kill her är min favorit.

2008-05-22 @ 11:50:54

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0