Slöigt men skönigt.

Gäsp. Nu är jag lite slö..
Gick ner på stan och mötte Andrea och Matilda som var på shopaholichumör, eller ja, iaf Andrea.
Vi skulle åkt till Torp men nu känns det ju så fruktansvärt löjligt att åka buss och eftersom vi inte hade någon bil så struntade vi helt enkelt i det. Ett bra sätt att lösa problem på.

Frida kom också in till stan så vi gick till Cofee Star och fikade.
Har varit hemma en stund och blivit väldigt slö. Tror jag ska lägga mig i sängen för en powernap innan jag går till jobbet.



Jag solade mina vackra spiror från i Lördags. Dom blev tyvärr inte bruna. Men det blev mina fingrar iaf märker jag nu när jag sitter här och skriver. Nästan lite pillirumpen varning på dom.
Så hittade jag den här bilden på mig och min rumpestump och tänkte att det är nog så det är.
Julia är den magnifika fotografen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0