Punkt slut.

Hej hej!
Idag är det lördag vilket betyder att det blir en kväll med kompisarna. Hörde rykte om att det skulle vara dildoregn på GG ikväll. Kanske nåt för oss?

Först ska iaf jag och Monkeyboy äta hemmagjorda hamburgare, mumma.

Har varit nere en sväng på stan men fy tusan vad kallt det var. Sprang hela vägen hem för att få upp värmen, så nu sitter jag här och svettas istället. Inte smart!

Igår var det myskväll med godis och film. Kollade på musikalen Hair och den var inte så bra som jag minns den faktiskt och både jag och Monkeyboy somnade ifrån den så sött. Men men, den var bra en stund iaf!

Nu ska jag vänta på att han där kommer hem. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0