Oslo, here I come!

Amen vaddå då? Ibland har man liksom dagar då man inte har så mycket för sig. Och förresten så har jag faktiskt haft liiite för mig. Disken flög t.ex. inte in i skåpen utav sig självt idag heller, så jag hjälpte den!
Och så har jag faktiskt lite planer, för dagen är ju inte slut än, nä just det!

Ska packa en liten väska. Vet ju inte hur länge jag blir borta riktigt, men inte längre än Fredag iaf. Jag vet ju inte heller  helt säkert  vad jag ska göra faktiskt. Men jag har en känsla av att det kommer gå galant iaf. Hon verkar vara lätt att förstå sig på när hon "snacker" loss.
Så det blir tre timmar på buss imorgon och sedan lite surprise surprise på vad som kan tänkas hända, sa bli skitkul faktiskt!
Tänk att jag antagligen ska bli Oslobo tillsammans med mina bästaste vänner, kul!



Kommentarer
Postat av: Mr. Zell

vilka minnen man får!! oslo är en galen BY.
hälsa på mitt gamla jobb!! rica hotell....
det är ju galet dyrt i oslo med.... ta med dryck.

2008-05-15 @ 09:49:12

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0