Löningstund har guld i mun.

Godmorgon!
Idag är en bra dag. Jag har fått lön. Bra. Jag har redan varit ute och motionerat. Bra. Cyklade runt Bjursjön, en himla fin grusväg med väääärsta hemska backen som inledning. 50 minuter tog det ungefär, allt som allt, och nu är jag svettig och go, redo för dushen.

Sen ska jag sprätta iväg lite av lönen tror jag, inte några stora summor, men har spanat in lite fint som jag funderar på att införskaffa, vi får se på det.

Igår hände inget speciellt, jag var bara lat och trött och hade inget alls för mig. Så är det ibland, men idag känner jag mig pigg så det var väl bra då. Snöt ut halva hjärnan förut också, det var skönt. Det klarnade lite skulle man kunna säga.

Tror jag ska drömma mig iväg till Peace & Love lite och fundera på vad jag ska ha med mig...

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i henrik utmanar:) 1.html#comment" rel="nofollow">http://livetsomhenke.blogg.se/12118264071.html#comment

2008-05-27 @ 15:19:38
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0