Jag andas ut.

Hej!
Nu har jag Peace & Love biljett! Och inte blev det så dyrt heller. Köpte en biljett utan camping eftersom dom igår sålde enskilda biljetter till campingen som man kunde komplettera med den biljetten, så det blir som en vanlig biljett. Så nu är det fixat! Grymt skönt, kunde verkligen inte slappna av när jag höll på och leta andra. Svettades ganska så mycket när jag såg att biljettpriserna på Tradera låg runt 4000. Pust. Men nu blev det så gott som normalpris, nån hundring mer bara.

Sen jag skrev sist har inte så mycket hänt, jag har jobbat och slappat. Monkeyboy har varit hemma och vart sjuk så jag har fått ta hand om min sjuka apa lite extra också.

Idag däremot är det minifestival här i Uddevalla. Körpehölafestivalen där lite lokala band spelar. Vi ska tydligen dit klockan två och mest sitta i gräset och ha det skönt i solen. Antagligen äta lite köttbullar också.
Det ska bli jättetrevligt!

Inga framsteg med lägenhet i Oslo än. Den kommande veckan nu blir det lite planering, jag måste fixa madrass, helst uppblåsbar, och lite andra praktiska saker. För nästa måndag börjar jag ju!

Mmm, nu ska jag läsa den underbara bandlistan några gånger till och lääängta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0