God Morgon Bloggen.

Goder Morgon!
Allt gick bra på jobbet igår efter att jag styrt upp med en powernap. Himla bra att man är en såndär som kan ta en liten tupplur utan att bli helt förstörd i huvudet efteråt.

Iaf, idag är det min namnsdag! Har redan fått gratulationer från svärmor, minsann!
Var är ni andra?
Nej, men jag blev faktiskt förvånad när jag fick höra att Monkeyboy är van vid att man verkligen uppmärksammar detta och köper presenter osv. Mamma brukar iofs få en cd på sin namnsdag, men jag är själv inte van vid att få nåt då och tycker inte det är nån stor grej alls med namnsdagar.
Men det är nog vår familj som har de konstigaste traditionerna ändå, är det t.ex. nån annan som har en värpekyckling på påsk?

Idag ska jag inte göra så mycket tror jag. Lägga upp lite mer på Tradera och förbereda mig inför min Oslotripp!
Jag ska ju dit imorgon och träffa min blivande chef! Iaf så kommer hon bli det om allt går som det ska, och mallig som jag är så ser jag ju ingen anledning till varför det inte skulle göra det.
Åker klockan halv nio från torp imorgonbitti och är framme i Oslo halv tolv, då ska vi antagligen gå och luncha. Spännande!

Nu ska jag äta frukost.
Kramkram.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kikar in och säger hej! Gillar namnet på din blogg, speciellt "Sitter här och duger"! Ha en bra dag!

2008-05-13 @ 09:30:15
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Malin

Hi hi...varsågor! Jaa, jag tycker att vi svenskar är alldeles för dåliga på att ge komplimanger, men desto bättre på att göra tvärtom! Suttit vid datorn nu och latat till mig... ska ta mig i kragen NU....

2008-05-13 @ 09:40:06
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0