Glider.

Wow! Vilken fruktansvärt oproduktiv dag! Men va skönt det är!
Sitter bara och lyssnar på massa bra musik och glider omkring. Glider ut i köket och sitter där en stund, gled vidare till sängen och låg där en stund, gled vidare till datorn och sen gled jag runt lite i lägenheten. Väldigt skönt att bara glida runt.

Igår var det ju premiär för Sex and the City filmen. Jag hara bara sett ett avsnitt av SATC så jag har tagit det stora steget och börjat se på det från första början. Kan inte utala mig om det än, ska komma in i det lite först.

Så jag ska glida vidare nu. Har lite disk som behöver glida in i skåpet.
 Verkar inte som den tänker göra det på egen hand den här gången heller.

Kommentarer
Postat av: Melina

Svar: Jag håller med!

2008-05-13 @ 20:15:10
URL: http://melinawallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0