Det är mycket nu..

Hejhej igen.
Nu fungerar internet här i kvarteret, så för en gångs skull har inte uppehållet berott på vår dator. Det är ju lite kors i taket där.

Iaf, jag blev sjuk och jag blev frisk och nu är jag sjuk igen. Ingen mäktigt sjukdom, utan bara lite töntigt snor som täpper igen näsan. Suck.

Och Peace & Love. Har antagligen fått tag i en biljett nu som kostar dubbelt så mycket som den egentligen gör. Mer än så säger jag inte. Men faktum är att jag köper ju den ändå, och det betyder att jag tycker det är värt så mycket pengar. ALLA mina braiga vänner ska dit. HÅKAN ska dit, MANU CHAO ska dit, partyt ska dit. Skulle absolut inte kunna tänka mig at stanna här i Uddevalla medans alla åker dit och har toppentrevligt. Dessutom, andra hår har jag åkt till fler festivaler och då har man ju lagt ner MINST lika mycket pengar, fast på flera biljetter. Iår blir det bara en. Så det så.
Och det ska bli sommarens höjdpunkt!

Nog om det. Nu är vi på jakt efter längenhet i Oslo, jag börjar ju om bara en vecka nästan. Okej, en och en halv då.
Så det är intensivjakt nu! Ska fortsätta titta så snart jag skrivit klart här. Andrea ringde på en igår, men den var redan upptagen. Så ser jag nån idag så måste vi nog ringa idag också.

Och sist men inte minst, GRATTIS till min mamma som fyller 25 år idag! Puss puss puss!
Kommer hem och hälsar på dig så fort Monkeyboy och bilen kommer hem idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0