Stora tjejer gråter inte.

Nu var man hær igen, på internetcafet minsann. Tænkte berætta att jag lever och att det ær fint. Førutom den fruktansværda hemlængtansattacken jag fick inatt. Mitt hjærta fullkomligt vrålade efter Monkeyboy. Men jag ær tydligen stor tjej nu, och då får man ta sånt æven om det kændes vældigt, vældigt ensamt och trist dær på min luftmadrass i ett ekande rum. Men på jobbet trivs jag, och det ær ju bra. Nej, det enda jag kænner ær att jag vill ha Andrea och Matilda før mig sjælv i en annan lægenhet. Nær vi har det och myst till det, då kommer jag nog klara av veckorna utan några større saknadsattacker.

På jobbet trivs jag som fisken i vattnetsom sagt. Det ær ju kul att jobba med barn, man kan liksom inte vara sur, før dom gør en så glad hela tiden. Går bra att jobba med Mattias, vi børjar "teama" nu. Så dær trivs jag.

Just nu sitter vi och spanar lægenhet igen. Har hittat tre stycken vi ska ringa på om en stund. Hoppas på någon utav dom.
Mamma, tack før den dær pennan jag fick av dig, den har kommit till anvænding x antal gånger.

Nu surfar jag vidare.
Saknar Monkeyboy. Længtar tills på Fredag. Gillar mina vænner. Tycker om Oslo. Trivs på mitt jobb.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej syster!

Sådana attacker är inte roligt....men tänk att snart är det fredag och bakom hörnet finns en bättre lägenhet......för att inte tala om löningsdags!!! ;) KRAM



Imorgon har Hugo skolavslutning! Tänk att han skall gå ut första klass!!! Idag sa han:

- Mamma jag har lite ont i benen idag...jag tror jag växer och blir en stor kille nu! söt



På torsdag har Oliver sommarfest på dagis och längtar att få sjunga HERO .....Charlotte Perelli och Nordman är hans största idoler just nu.



Hoppas vi kan träffas snart!

Kram Maria

2008-06-10 @ 23:35:53

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0