Student 2008.

God Morgon. Nu är jag tillbaka på svensk mark igen. Gjorde ju bara en snabbvisit den här veckan. Det har gått kanoners. Förutom att jag vill äta upp vissa barn för att dom är så söta. Fast dom hade antagligen mest varit salta med tanke på allt snor dom kan producera, imponerande indeed! Men iaf, anlände tillsammans med Andrea vid nio igår. Monkeyboy hämtade oss. Fast han fick ingen banan. Han fick choklad. Apor nu för tiden är tydligen mer förtjusta i det än bananer. jag säger då det.

Idag ska jag kolla på studenterna här i Uddevalla. Klockan två går alla ut från mitt kära Sinclair som jag faktiskt saknat ganska många gånger under de gågna året. Det är skönt att gå i skola. Men man fattar det inte förrän man gått ut. Sånt är livet. Gräset är alltid grönare på andra sidan. Iaf när man är ung, sen kanske man lär sig att sånt inte alltid är fallet. Ja, det återstår ju att se för min del. Jag är ju ganska ung ett tag till. Halleluja!

Nu ska jag spise lite frukost och sen ska jag bara ha det skönt en stund framöver. Himla skönt med sommar. At Last!!
Hoppas den håller hela sommaren den här gången så det inte går över på måndag, som förra året. Då överväger jag nog att flytta söderut istället, nånstans där det alltid är sommar. Tyvärr är det ju inte svensk sommar. Men den är varm ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0