Glad Midsommar (haha)!

Ojoj, nu blir det inte så mycket sagt här på bloggen. Ber om ursäkt för det men så är det när man inte har så mycket tillgång till dator längre. En dag ska jag bättra mig för jag ska nämligen köpa mig en bärbar dator ganska så snarast.
Så jag tänkte passa på att säga här i bloggen att på min födelsedag, som infaller den 6 Juli, så önskar jag mig ekonomiskt stöd till en bärbar dator. Vill man inte vara med på det så tycker jag det är kul med presentkort på Body Shop, H&M och även Lindex där jag ska köpa nya undekläder. Känner att mina urtvättade trosor med hål i från högstadiet är dags att bytas ut.
Så, då fick jag sagt det.

Har också beslutat mig för att inte åka till Peace & Love och min biljett ligger just nu ute på Tradera. Så hej och hå, dit och buda om nån är intresserad. Pengarna jag tjänar på det går oavkortat till datorn.

Annars händer inget spektakulärt, jag jobbar och det går bra. Får lite eksem av att nte ha nån egen lägenhet (eller ja, lägenhet med bara andrea och matilda) men det ska vi ha löst tills vi börjar i Augusti igen.

Idag ska vi fira midsommar. Kul. Inte. Jag har NOLL feeling. Regnet bara öser ner och det är allmänt grått och trist. Precis som förra året. Ikväll blir det nog lite fest iaf, då ska vi till Frida i Tanum och ha det trevligt. Jag tror det blir kanon.

Nu ska jag snart rulla håret (haha). Lite volym är ju ett måste (haha).
Klockan ett ska vi till Svärmor och äta middag. Mmm.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0