080602 - Lægesrapport.

Sitter svettig och jævlig på ett internetcafe i staden Oslo. Hær ær cirkus 78 grader varmt och førutom svetten som klibbar och några konstiga små kryp som krupit in och kliat mig på intima kroppsdelar så ær det grejt.
Førsta dagen på nya jobbet avklarat och det gick fint. Søta ungar och glada førældrar.

Somnade vid tolv inatt och 02.45 ringde klockan. 03.30 gick færden från Uddevalla till Oslo, med bil. Det gick fort, før fort før min smak, men jag øverlevde. Har inte sovit nåt sen dess men har inte kænnt mig såhær pigg på længe. Skummjølk.

Nu ska vi (Andrea, Mattie och jag) surfa vidare och kolla efter lægenhet. Lite før trångt och lite før intimt dær vi bor nu, fem stycken i en tvåa. Men, that\s life och jag øverlever nog några få veckor lite trångbott.

Tænker på Monkeyboy. Jag ær nog rætt førtjust i honom faktiskt. Saknar honom liksom. Men oj så najs det blir att træffas sen då, nær man saknat sin apa.. Han ska få en banan. och pussar.

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hejsan!

Va kul att höra ifrån dig..var lite osäker på om du rest iväg....men det har du!

Härligt att du trivs!

Skall du jobba där hela sommaren lr hur ser det ut för dig??

Vi har det kanon i värmen!!



KRAM

2008-06-04 @ 11:15:20
Postat av: Linnea

Jag ska jobba där hela Juni, sen jobbar jag här hemma i Juli och sen börjar jag i Augusti igen. Så ser det ut.



Megaskönt med värmen, jag älskar den!!

KRAM

2008-06-05 @ 07:37:47
URL: http://komigenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0