Stora tänder - Stor aptit.

Aj. Visdomständer. Ett utav Guds straff till människan. Två år. I TVÅ ÅR har jag lidit på grund av dessa totalt onödiga och djävulusiska bissingar. Det enda positiva är att jag iaf har fyra tänder som är väldigt vita. Längst in i munnen.
Idag är jag svullen och öm längst bak i hela munnen. Äta flingor är nästan omöjligt. Sitter just nu och väntar på att flingorna ska bli sådär mjuka och sega så det är bara är att sörpla i sig dom. Inte gott, men någon annan lösning går inte att finna!
Lajnaj needs her food! Stora tänder - Stor Aptit.

Igår var det ju för härligt! Jag cyklade till Skeppsviken och låg och pressade med 150 andra mer eller mindre blekfeta svennar. En och en halv timme klarade jag, sen hade jag svettats bort 75% av min kroppsvikt så då drog jag mig in till stan igen. Åt vegrulle från Pingvin med Andrea och Matilda i skuggan under ett träd. När jag kom hem efter det var det dags att ta det lungt inne i det svala så jag kollade såklart på Top Model.
Senare runt 6-tiden så åkte Monkeyboy, David och jag ut till Rödön och hade det skönt. Jag satt i solen och läste min Elle och jag tog mig faktiskt ett dopp! Kallt som *piiip* men.. Uppfriskande!

Idag ska jag till Göteborg med mamma och pappa. Vi ska kolla på tapeter till mitt rum bl.a. Jag hoppas även på att hinna kika lite på kläder. Chinos på Gina Tricot och jeans på Cheap Monday. det är två saker jag vill kika närmare på. Så nu ska jag in i dushen tror jag. Har iofs inte utvärderat min hårsitutation så kanske jag bara struntar i dushen och kör a la naturell. Vi får se. Klockan nio anländer iaf mamms och papps, så jag har en stund på mig att fundera.

Kommentarer
Postat av: Eric

Låter som du har haft det skönt och kommer ha det bra! /E.

2008-07-04 @ 10:25:28
URL: http://ericthegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0