Snark.

Aloha!
Jag är ledig. Det är lite sol. Det är mycket bra.
Sov till elva idag. Fast då var jag iofs vaken i två timmar mellan 5 och 7. Har drömt konstiga saker heeeeeeela natten. Kanske blir så när man jobbat mycket och intensivt och sen bara slappnar av? Jag vet inte.

Egentligen skulle vi åkt till Oslo idag och fixat papper och grejer som behövs för att få norskt personnummer. Men en utav oss fick förhinder så vi får vänta tills nästa tillfälle ges. Istället ska jag och Monkeyboys åka till Överby. Jag vill shoppa.

Men först skulle Monkeyboy vara händig en stund och fixa lite saker. Så då väntar jag snällt vid datorn.
Har inte så mycket mer att berätta. Har jobbat de senaste fyra dagarna och då blir det inte att man hittar på nåt annat direkt. Jobbar 100% fram tills på fredag, och då är det rätt långa dagar faktiskt. Ena dagen 14-22 och nästa dag 7-16. Sen är man lite mör. Men nu är jag ledig hela dagen, ända tills imorgon 14.00. :)
So yes yes, det firas med shopping!

Längtar förövrigt tills augustis löning. Då kan jag köpa mig en alldeles egen dator.
Smaskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0