Bemerkälsedag.

Igår fyllde jag år. 21. Det är ingen speciell ålder att fylla. Ett år närmare döden. Fast det låter rätt vuxet. Det låter ju lite mer matigt att säga att man är 21, jämfört med 20. Nu är jag TVÅ år från tonåren. My gad.
Jag firade det hela i Lördagskväll med fest här i vår salong. Det var party, jag hade himlars trevligt. Sen firade jag det igår också. Monkeyboy och jag åkte och åt med la familia på bella Gästis i Hunnebo. Det var gott. Vissa dagar är pizza det enda alternativet. Och brulepudding.

Idag fyller min pappa år. det ska vi också fira. Om en stund ska vi bege oss till Bovallstrand för att äta på Bryggcafét. Det blir nog också party. Nu ska jag kila ner på stan och uträtta några ärenden. Tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0