Kort och koncist.

Nämen hej hej. Nu har jag hittat tillbaka.
Bättre sent än aldrig. Och snart är det månaden då jag ska köpa min dator. Wiho.
Idag har jag jobbat på Ryttaren för sista gången på ett tag. Men vem vet, kanske jag kommer tillbaka?

Nu har jag iaf tre stenhårde samsterdagar framför mig. Monkeyn och jag tänkte åka båt idag. Men det får bli en kvälsstur verkar det som för jag har minst ett Top Model att titta på innan jag känner mig redo. Håhåjaja.

Imorgon åker jag till Oslo för att fixa en massa skattepapper och annat trist. men sånt måste man ju tydligen ha.
Petitesser.

Men som sagt var, först Top Model.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag ställer en fråga till dig i min blogg, det ser illa ut om du inte svarar, come on sistah, vi måste hjälpa varann här i sfären. är du i oslo hela hösten förresten?

2008-08-08 @ 00:35:24
URL: http://badguyfallsinpoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0