Gagnef, here I come!

Tjenis. Nyss hemkommen från jobbet. En hård dag. NOT.
Började halv ett, körde ut en tant i solen, åt glass, umgicks med mina trevliga arbetskamrater, gick hem.
Så meningslös dag, men jaja. Pengar till mig.
Jag fixade ju dessutom en vikarie för mig på fredag, så det betyder att vi ger oss av till Gagnef IMORGON! Jag slutar två och jag skulle tro att vi beger oss rätt så på direkten efter det. Det ska bli gryyymt kul. Speciellt med det fina vädret och avsaknaden av festival i sommar.

Så resten av dagen blir det tvättning, packning och lite planerande. Tar mig en sväng till Överby för att göra ett tappert försök att "hitta" (haha, som om det vore så enkelt) en bikini.

Ja, det här ska bli riktigt roligt! Är taggad som tusan!

Nu måste jag hoppa av mig lite!



Kommentarer
Postat av: M. Zell

vi kommer kl 10:30 fredag morgon!!!

en stor van som står bakom avbytare bänken på fotbollsplan är vi!! annars ses vi kl 12:00 på fotbollen.

2008-07-23 @ 18:58:55
URL: http://vinterpalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0