En Vit Vinterhymn I Juli.

Nu har jag hittat nytt band igen. Den här gången ska Monkeyboy ha credden. För oj så bra det vart.

Jag har en lugn kväll. Har jobbat idag, men imorgon är jag ledig och det verkar bli ok väder så kanske man kan sola? Snart dags att komma och kolla på mor och fars hus med. Kanske det hinns med.
Idag har vi också köpt våra biljetter till Gagnef, så på torsdag eller fredag far vi till dalarna för "en festival som känns mer som en stor privat fest". Ja, det låter ju perfekt iaf.

Men jag ska inte bli så långrandig här ikväll tänkte jag.
Så lyssna bara på den här braiga låten.

Fleet Foxes - White Winter Hymn



"I was following the pack
all swallowed in their coats
with scarves of red tied ’round their throats
to keep their little heads
from fallin’ in the snow
And I turned ’round and there you go
And, Michael, you would fall
and turn the white snow red as strawberries
in the summertime
"

Kommentarer
Postat av: Eric

Fleet Foxes är så bra ju :D /E.

2008-07-22 @ 16:26:47
URL: http://ericthegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0