Den är fin. Och Brun.

Solen skiner, inte en död meteorolog så långt ögat kan nå. Inte nåt Liseberg heller för den delen. Några i sällskapet hade tydligen inte råd och då blev alla opepp och drack vin igår kväll istället. Så nu ligger väl alla utslagna runtom i vår stad. Själv vaknade jag relativt tidigt. Jag har både hunnit äta frukost och kolla på Top Model. Just nu tittar jag igenom första säsongen av Australias Next Top Model. Mycket bra, mycket bra.

Men snart ska jag släpa mig ut i solen och lägga mig någonstans och jäsa. Funderar på att ta cykeln till Gustavsberg eller Skeppsviken. Men FÖRST, allra först, så ska jag köpa en väska på Lindex. Den blir istället för åkpass då... Så det kommer något positivt ur denna lilla Lisebergsbesvikelse. Den är fin, den är brun, den kan bäras på axeln i handtagen och den kan bäras snett över torson med en såndär lång axelrem ni vet. Kan inte komma på vad det kan tänkas heta, men förhoppningsvis är det någon som kan föreställa sig. Men som sagt, det viktigaste, den är fin. Och brun.

Jag vill ha vattenmelon. Tror jag ska köpa med mig en vattenmelon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0